Jeste baterie

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Pátek Duben 23 12:00:42 CEST 2004

Ono si opravdu nevyberete. Ja jsem od Graupnera nikdy nic nemel, ale ted s
tim RC jsem si rekl, ze preci jen ten Graupner bude lepsi nez ten Hitec a
jak se zda tak jo, zvlast pokud se ty baterie srovnaj.

Pokud jde o zmenu chovani tak to by hovorilo pro tu nutnost procyklovani.

Ja baterie kupuji bud Sanyo (tam kde mi na tom zalezi) nebo GP (kde
rozhoduje cena/vykon). Ani s jednema nemam zadne problemy. Nic jineho mi
nesmi pres prah.

RadekCX

> Nejde o totalni vypadek, pouze o zmenu chovani. Jinak je fakt, ze
> Graupner (shodne s vetsinou ostatnich vyrobcu a prodejcu) zacal nabizet
> slusne smejdy. Nedavno jsem koupil jejich cervenozlute AA clanky (tusim
> 800 mAh) - byly pravda levne, ale je to docela katastrofa. Proste China
> potistena logem Graupner...
>
> Jirka
>
> ---
> Příchozí zpráva neobsahuje viry.
> Verze: 6.0.655 / Virová báze: 420 - datum vydání: 8.4.2004

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.