seriove pameti FRAM

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Duben 23 10:54:55 CEST 2004

Wek napsal(a):

> CIT sa mi snazil vzdy predat aj nejake hovadiny naviac a nevedel som odradit
> ich obchodnika, aby mi nevyvolaval kvoli veciam, ktore nechcem. Na druhej
> strane, technicku otazku som nakoniec musel zaslat priamo do ramtronu, pretoze
> oni na podporu kaslu/nemaju; dokonca sa ani nenamahali to tam forwardnut.

Naprosty souhlas. Pred casem jsem shanel specialni display a CIT mi
nabidl vzorek. Prisel, ale nevhodny typ a svete div se - ne zdarma,
nybrz za hodne mastnou cenu. Ohledne jednani (ustniho) bych doplnil, ze
pouzivaji hodne globalizacnich obchodnickych frazi, ale technicka uroven
je velmi slaba. Bohuzel...

Jirka