RE: Takže balón-sonda...

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pátek Duben 23 09:57:16 CEST 2004

Dají se sehnat zmenšeniny paraglidingových padáků, fungujících jako drak (co se pouští na podzim, akorát, že s tímhle se dá jezdit i na skateboardu :-) například http://www.pegas2000.cz/, sekce vybavení, draci.
Jsou to de facto přesné zmenšeniny PG padáků, které firmy vyrábějící padáky šijí z odstřižků Skytexu. Myslím, že dvě serva s déklou tahu tak 10 - 15 cm by z toho mohla udělat velmi schopně řiditelný padák. Jediný problém by byl s jeho rozbalením. PG padák se velmi těžko rozbaluje z volného pádu, ale někteří extrémističtí PG šílenci už startovali z horkovzdušného balónu, takže to udělt lze.

Jakub Šerých