VAG-COM diagnostika pomoci PIC

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Pátek Duben 23 09:04:59 CEST 2004

To je přesně to, co mi napadlo. Notebok či PC je něco obrovského, něco složitého a pro spoustu lidí je přijatelnější myšlenka krabičky a papírů.
Navíc to musí být robusní, když se hrabu v motoru Felície, tak jsem od oleje a rozhodně bych na PC nerad šahal.
 Něčim se začít musí, proč ne K busem, když je plno Felicii které to mají.

Ty normy či popis VAG komunikace jsou pro vznik třeba, bez nich by to šlo jen těžko.
Radek