externi modem a Win XP Home

Pavel pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Duben 22 17:21:43 CEST 2004

No zkusil jsem se zeptat kolegy programatora pro Win. Odpovedi mi bylo, ze
se da zavolat nejaka sluzba API ktere provede vyhledani zmen HW, tudiz se da
napsat jednoduchy program. Slibil, ze se podiva co to bylo za sluzbu a jak
se s ni pracuje ale zatim si nemuze vzpomenout kde to videl.

Jinak pokud date nalezt novy HW nastaveni pripojeni se pote vrati tak jak
bylo naposled, plati pro W2K pro XP nevim.

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Tomáš Chvátal
Sent: Thursday, April 22, 2004 4:16 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: externi modem a Win XP Home

> Dobry den,
> bohuzel nevim v cem je chyba či problem, ale trosku se XP zastanu;-)
> Mam XP (proffesional), pozivam poruznu tri ruzne externi modemy a zadny
> problem.
> T.M.

Tak to ja mam zase naprosto stejny problem. Pokud neni zapnuty pri startu,
neni videt. A vetsina programu (ktera ho mela nastaveny) pak "skoci" na
nejakej
jinej modem a musim to znovu nastavovat. Musim dat "nalezt zmeny hw ...".

WinXP prof., Supra fax modem.

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.