digitalni potenciometr

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Duben 22 14:27:59 CEST 2004

Hledam integrovany obvod pro funkci digitalniho potenciometru --> hlasitost stereo audiosignalu, takze nejlepe zdvojeny.

Podminka je, aby sel sehnat v GME nebo v GESu, proste aby byl bezne k dostani.
Plne dostacujici by bylo neco podobneho, jako je na www.hw.cz od firmy Maxim (myslim MAX5160), cca 8 nozicek, vyvedeny oba konce "odporove drahy" plus stred, jednim signalem (INC) se impulsem posune o jeden stupen, jednim se vybira, jestli to bude nahoru nebo dolu (U/D).

Neodkazujte me do konference HWnews, tam jsem hledal, hledal jsem i pres Google, nasel jsem spoustu typu, ale zadny nema v ceniku ani GES ani GM.

Diky P.K.