OT:externi modem a Win XP Home

Lubos Ruckl lubos.ruckl@quick.cz
Čtvrtek Duben 22 13:58:05 CEST 2004

> Ve W9x/Me nebyl problem nainstalovat nekolik modemu soucasne. O tom, ktery
se
> pro pripojeni pouzije, rozhodovalo nastaveni telefonnickeho pripojeni - a
tech
> muzete mit take vice.

V XP také mohu mít nainstalováno více modemů,
ale jakmile zapnu PC bez některého z nich, "odinstaluje se" :-((
a pro znovunainstalování musím provést akci  "Vyhledat změny hardwaru".
Další problém je ještě v tom, že Telefonické připojení sítě sice nezmizí,
ale změní si přiřazený modem a musí se to ručně opravit.
Domníval jsem se, že si vytvořím zálohu připojení (soubor .DUN)
jako v předchozích verzích Windows, ale V XP mi to nějak nejde.
Dá se to ale nahradit FREE utilitou DUN-Backup.

 > Jak je to v XP nevim, ale nevidim duvod, aby se to nejak vyrazne lisilo.
Výrazně se to liší a IMHO je to změna k horšímu.

Luboš Rückl