Eagle nedokonala vypln plochy polygonu

Jan Matejka matejka@cat.cz
Středa Duben 21 15:21:26 CEST 2004

> A nebylo by lepší to exportovat do BMP ? Soubor *.BMP pak
> otevřu v IrfanView, zadám velikost v DPI a pak klišé tisknu
> 1:1 naprosto přesně (HPLJ1100). Pokud to z nějakých
> technologických důvodů nepotřebujete právě v PS, tak bych se
> tím vůbec nezabýval. S PS jsem měl já zase problém, že to u
> některých souborů dělalo *.PS soubor nesmyslně velký - třeba
> 500MB (u 50 x 100 DPS). Od té doby, co používám ten export

No, protoze mam ted takovou desku s jemnymi carami, tak jsem chtel
zkusit
osvitku, kterou mam nedaleko. No a tam chteji PS.

Je mozne, ze nesmyslne velke PS soubory obsahovaly relief
DPS vyrendrovany do rastroveho formatu (jako BMP obrazek vlozeny
do vektoroveho PS).

Jak exportujete do BMP? V CAM procesoru jsem takove zarizeni nenasel,
to pouzivate tisk do nejakeho bitmap driveru ?

Jan Matejka