Zapalovaci blok v MPI

Milan Kratochvíl milan.krata@quick.cz
Středa Duben 21 15:21:43 CEST 2004

Asi jsem to nepopsal dost jasne takze to trochu rozvedu.

Mam Seata Cordobu rv. 96 podle toho co jsem viděl má standartní rozdelovac se snimaci civkou, zapalovaci civku a kabely. Klapka je ovladana lankem primo z pedalu.
Ja bych nechal funkcni tu snimaci civku a dalsi pripojenou elektroniku (kvuli otackomeru atd..) a jen bych vyhodil zapalovaci civku a kabely. Misto palce bych udelal opticky snimac a ridil bych zapalovaci blok ktery je primo nasazeny na svickach. Ted uz mam jen problem jak aby zapaloval to co potrebuji.

Mialn