OT:Zapalovaci blok v MPI

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Středa Duben 21 12:22:07 CEST 2004

Otazka je co blbne.

U toho zapalovaciho bloku se mi stalo, ze jsem mel rez kolem svicky tj. jedna svicka nesla.(Zatekla tam voda.) Motor bezel na tri valce.
Mozna by stacilo vycistit.
Jirka

  ----- Original Message -----
  From: Milan Kratochvíl
  To: Hw-list@mailman.nethouse.cz
  Sent: Wednesday, April 21, 2004 10:12 AM
  Subject: OT:Zapalovaci blok v MPI

  Zdravim vsechny

  Mam prosbu zda nekdo nevi jak se ma ovladat zapalovaci blok ktery se nachazi v motorech MPI od Skoda,Seat atd.. . Mam totiz starsiho Seata a blbne mi zapalovani po el. strance. Po navsteve ruznych prodejcu jsem zjistil ze vymena rozdelovace, kabelu, atd.. by byla nekolikanasobne drazsi nez tento zapalovaci blok ke kteremu si dodelam snimani.

  Dekuji Milan