suplikove pole na soucastky

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Středa Duben 21 08:15:14 CEST 2004

Ted mi jde hlavne o R, L a C a jejich roztrídení. Vetsinu IO vyhodím, ale
zbydou OZ, prevodníky, switche, reference a pod. Proste vyberu co znám,
obcas je nekde ze zapojení nebo z výrobce videt, ze to muze být zajímavé,
tak najdu DS - tak jsem ted objevil nekolik beselových filtru od AD a pod.
Tranzistory a pod. to je problém - zatím to neresím. Teda krome VF
zálezitostí - tam vykledávám vse - vyplatí se to.
No, to trídení bude asi stejne milá práce jako bylo trídení DS pro MK.
Proste to je potreba udelat tak zatnu zuby a udelám to. Vzhledem k tomu, ze
pracuji 200km od svého bydliste mám po vecerech dost casu...

	Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: jirka7a@seznam.cz [mailto:jirka7a@seznam.cz]
Subject: Re: suplikove pole na soucastky

Jak to proboha tridite ? (Ja se priznam, ze mam smd v jednom supliku
neroztridene kondiky,odpory, diody i tranzistory. Mozna jich tam je 1000.
Vetsina tech soucastek  je skoro bez popisu.)

Predstava, ze pudju a budu promerovat ?
Co navic s tranzisotry ? O tech se moc paramtetru nedozvim z toho mereni.

 IO jsou skoro vsechny k nicemu. IO jsou zde vetsinou specielni obvody ci
pro amaterna normalne nedostupne v prodejne, zasilkove sluzbe .... . Na
inetu jsem ruzne IO hledal, abych zjistitl datasheet, ... . Po x hodinach me
to omrzelo.