Mechanicke rezonatory - literatura

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Středa Duben 21 08:10:02 CEST 2004

Mam doma knizku s nazvem "Prostorova akustika", kde to vsechno je myslim slusne probrano. Rikal jsem si, ze se vecer podivam na podrobnosti (autor, a rok vydani), ale mel jsem toho tolik, ze jsem to nestihl - omlouvam se. Tak se jen chci zeptat, jestli Vas zajima takovyhle odkaz na papirovou knihu (ted v nejblizsi dobe nemam cas z toho neco vyhledavat a scanovat) a vecer mam udelat doma druhy pokus o poslani upresneni o te knizce, nebo zda jste chtel jen online veci a mohu na to zapomenout.

Pekny den

Jakub Serych