suplikove pole na soucastky

vvitty vvitty01@seznam.cz
Úterý Duben 20 23:21:21 CEST 2004

taky se mi nelibila cena v zelezarstvi...
zkuste
www.mars-svratka.cz
maji je tam za prijatelnejsi ceny a v mnohem sirsim sortimentu.

doporucuji si objednat verzi LowCost (neni tak dobre nastrikana zevnitr a
neobsahuje prislusenstvi) a k tomu si doobjednat rovnou prepazky podle
potreby... mnozstvi prepazek obsazene v Non-LoCost provedeni zdaleka
neodpovida navyseni ceny.

btw, doporcuji si dobre zkontrolovat pri prebirani na poste, jestli nejsou
krabicky rozmlacene, obcas s tim pekne hazeji, zrejme neznaji vyznam nalpky
"fragile" :((

S pozdravem
Viktor Pohorely