suplikove pole na soucastky

Jaroslav Rybarik rybarik@xtech.sk
Úterý Duben 20 19:57:48 CEST 2004

Vacsina integracov vypajkovanych je v podstate taka, ako pisete. Ale
daju sa najst ozaj zaujimave veci, aj vo vyssej hodnote, aj funkciou.
Naposledy som na nejakej doske nasiel 2 kusy rychlej dualportovej FIFO
RAM s kapacitou 256kB 8bit, no nespravte z toho sledovac digitalnych
priebehov, skoro zadarmo! :)

Jaro Rybarik