suplikove pole na soucastky

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Úterý Duben 20 18:43:21 CEST 2004

Ja na neco pouzivam supliky z Makra. v jedne plastove krabicce je mozno az
36 policek.Velikost celku je:
 27.3 x 18.5 x 4.2 cm. Pricky v jednom smeru jsou napevno a v druhem si je
muzu vytvorit. Je to prusvitne.
Ze zhora to ma viko s presahem tj. nic z toho nevpadne. U SMD nesmim otocit
vzhuru nohama jinak hrozi prepadnuti z jedne policky do druhe. SMD mam
netridene v jedne pricce vsechny.
Je to zatim to nejlepsi co jsem nakoupil. Mam jich asi 6.

Je pro me dulezite, ze si to muzu prinest a zase odnest. Proste to vpohode
uklidim a je to skladne.

Stalo to asi 78 Kc. V makru v HK jsem to jiz cca rok nevidel, ale nepidil
jsem se potom.

Je na tom napsano:
2701 Organizer
Item no 17305449
Made in Israel by Keter Plastic Ltd.

Jirka
PS: Pro me je dulezita skladnost. Nyni taky premyslim, ze si ubastlim
nejakej malej universalni zdroj pro pajku, vrtacku a neco maleho jako
laboratorni. Vsechno se mi to nechce stehovat tam a zpet kdyz pajim, ... .
Mate nejaky tip ?
Bylo by vhodne, aby se to veslo do supliku.