suplikove pole na soucastky

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Duben 20 17:26:14 CEST 2004

Kdyz vam upadne mala krabice, tak je mensi skoda :o)
18 policek, to staci na celou radu v E3, coz na hledani uplne vyhovuje. Ty
krabicky jsou 205x110x30, to me az tak male nepripada.
V profi praxi mam pole takovych otviracich policek, jedna pozice stoji ale
asi Euro, da se z toho sestavit libovolne velke pole, ale nakonec jsem
dospel k tomu, ze jsem si koupil u Schukata 1000ks od kazde hodnoty, a ta
rada v oznacenych pytlicich se me vejde akorat do dlouhe krabice od stangli
s broukama.

Odletovavam to nahratim odspodu, deska je stejne k zahozeni, tepelny sok je
urcite mensi nez pri reflow.

Danhard
-------------------

Vybagroval jsem desitky desek od HD a podobné VT techniky el. opalovací
pistolí a zatím jsem nenarazil na vadnou soucástku. Dokonce i polovodice
prezívají v pohode. O tom se tu kdysi psalo a já si hned tu pistoli porídil
- byla to dobrá investice :-). Samozrejme pouzitou soucástku pred osazením
omerím.

Já rozumím argumentum o nákupu nových soucástek - Ale...

1) v sobotu dokoncím návrh desky a chci zacít stavet (bastlení se mohu
venovat jen o vykendech). Rozhodne nehodlám nejméne tyden (optimismus ?)
cekat az mi príjdou objednané soucástky - To bych toho moc nepostavil.
2) Nejsem z Prahy a jinde SMD tak snadno nesezenete.
3) Nehodlám platit za objednané soucástky v hodnote 100kc dalsích 100kc za
dobírku
4) V nedeli ozivuji a zjistím, ze místo puvodne uvazovaného odporu 2k2 tam
musí být 1k8 -> Dalsí kolecko s objednáváním a placením dobírky ???

To je proste nemozné. Základní sortiment musí být doma a schánet jen veci,
co nejsou obvyklé nebo je proste nemám. A jak jsem psal - elektronika me
neziví, takze si muzu dovolit pouzít ojeté soucástky. Kdybych to delal na
kseft je vse úplne jinak.

A k tem krabickám - nejvíc se mi asi líbí ten nápad s krabickami od filmu.
Musím se pozeptat známých fotografu. Ty krabicky z GM myslím nemají tesnící
vícka. Jiste si umíte predstavit, kdyz Vám ta (uzavrená) krabicka upadne a
obrátí se - hodiny strávené trídením si muzete zopakovat (a neríkejte mi, ze
to se Vám stát nemuze) - v té chvíli by me popadl amok. Navíc jsou tyto
krabicky malé - to bych jich potreboval alespon 10 - a ted mezi nimi hledat
tu správnou... neeee. Pytlícky jsou také resení, ale manipulace s nimi je
pomalá a nepohodlna - v obsahu se blbe prebírá pinsetou. TicTac má nevhodné
vícko - nedostanete se dovnitr pinsetou - krom toho ho nejím :-)).
Na IO jsou myslím optimální ty krabicky z rybárských potreb.

Martin - OK1UGA