suplikove pole na soucastky

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Duben 20 16:22:04 CEST 2004

Cihak@dkv.lbc.cd.cz napsal(a):
> To je pekné - to znám, ale je to urcené pro SMD v páse. Ale já mluvím o
> samotných SMD "vybagrovaných" z ruzných starých desek (neziví me to).

I tak si myslim, ze je to jako obecna myslenka pouzitelne (nepsal jsem,
ze by se to nemuselo prizpusobit). Ja na "jete" SMD pouzivam male (cca
40x60 mm) pytlicky "se zipem", ktere lze koupit ve firmach s obalovymi
materialy. Lze je takto skladovat spolecne s klasikou v tech Mars suplikach.

BTW1: ted jsem v GM/oddeleni krabicek videl pruhlednou krabicku s vikem,
rozdelenou na bunky cca 20x20 mm. Bylo jich tam tusim 3x6=18. Cenu tam
nemeli.

BTW2: je otazka, zda SMD vubec "vybagrovavat" - s ohledem na silny ohrev
primo soucastky a dale na rozpousteni "polepu" v pajce je to imho
predpoklad nespolehlivosti. Pokud jich nakoupite vic, neni snad ta cena
tak silena....

Jirka