suplikove pole na soucastky

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Duben 20 15:18:18 CEST 2004

jirka7a@seznam.cz wrote:
> Omlouvam se za ty pravop. chyby. Kdyz to vidim, tak me to tluce.

Az jste na sebe upozornil, tak jsem kouknul, a co nevidim:

> Jirka

bombon: poplasnak v puse, skousnete... a je to bomba!

bonbon: puvodne z francouzskeho "bon" coz je neco jako dobry. Slechta
kdyz si za dob zlateho feudalismu (pryc s republikou!) bravala z
krabicky nabidnuta cukrlata, rikavala: bon, bon! jako pochvalu. No a tak
se pro kokina vzilo slovo "bonbon" a nikoli bombon 8-). To je asi jako s
moji starou, ktera rika "s^umka" misto "s^unka".

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemu*že obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!

Daląí informace o konferenci Hw-list