suplikove pole na soucastky

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Úterý Duben 20 15:07:38 CEST 2004

Znam to, ze potrebuji v nedeli odpoledne neco zapajet a chybi odpor ci kond.
Dokonce je nekdy prodavac takovej, ze Vam tam neco do toho pytlicku neda i
kdyz to maji a vse rekne OK.

Jeste je ovsem lepsi hledat doma 2 hodiny ve skladu a pote nic nenajit.
Nakoupil jsem kdysi neco a nepouziji skoro nic.

Je lepe ty 2 hodiny misto hledani ve skladku delat neco jineho - jinou
zabavu a v tydnu  ... kdy jdu kolem, tak koupit.

Jirka

----- Original Message -----
From: "radek kasal" <radekkasal@seznam.cz>
To: "'[HWnews]'" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Tuesday, April 20, 2004 2:39 PM
Subject: RE: suplikove pole na soucastky

Moje zkušenost je, že nějaký ten základ je potřeba. Je to na mrtvici,
když potřebujete konkrétní hodnotu odporu a ona je neděle odpoledne.
Počkat do pondělí a strávit dvě hodiny jízdou pro jeden odpor - no nic
moc. Asi před 2 týdny jsem potřeboval 74HC126, bez ní nešlo oživovat.
Bylo to v sobotu a na šrotu jako na potvoru nebylo.

Ted pro to sháním větší množství odporů či kondenzátorů, pokud
máte typ na nějaký výprodej či vstřícné ceny tak budu vděčný.

Radek

tak to trva pekne dlouho a kupovat si je do zasoby jiz