suplikove pole na soucastky

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Duben 20 13:17:08 CEST 2004

hwkonfera napsal(a):

> Diky Jirko za link a vam ostatnim za tipy. Nebudu jiz patrat po
> supermarketech, nabidka Mars Svratka a.s. je zajimava. Vybral jsem si typ
> 6150 a vezmu si hned karton (4 kusy). ...

Doporucuju Ti nejakou prodejnu v Praze, mozna (ac nerad) i nektery z
globalizatoru (Baumax, OBI, Bauhaus, Globus, Hornbach). Ja sam jsem
nedavno par skrinek kupoval a jelikoz mam nektere z uvedenych pobliz,
zkusil jsem je a skoncil tusim v Globusu, kde byly nejlevnejsi. Rozdily
jsou dost znacne (treba i 100 - 200 na kuse), takze - zvlast kdyz to s
necim spojis - se docela vyplati prozkoumat nabidku.

Barvu si nekdy zas tak uplne nevyberes, nemusi to mit skladem - otazka
je, jak moc na ni trvas. Samozrejme je vsechno taky vec toho, jak na to
pospichas. Mozna, ze kdyz jsi to mel leta jinak, jeste by to nejaky cas
vydrzelo...

Jirka