Prepnuti datovych linek

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Duben 20 11:08:18 CEST 2004

Nemuzu za to, ze si neumite najit na netu poradny katalog. list, ale urcite
tam ten parametr mate, u analogoveho prepinace je to Switch Through
Current - 25mA.

Na prepinani staci jeden 16pin HC brouk s malym odberem za 10Kc, nevim co
byste chtel jednodussi ??

Nevim co vam resi ten PIC pri tom prepinani, ani jak je rychly je ten
prenos, ale pokud potrebujete ty signaly jenom sdruzit, tak vam na to staci
jedna HC08. Rychlost programu je taky dost zavisla od toho jak se napise.

Danharduv kocour v.p.

> V tomto pdfku je to uvedeno v mem ne....

> proud
> zajimalo,
HCT),