SOS Windows

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Úterý Duben 20 10:00:16 CEST 2004

Spis to vypada na nejaky vir, ktery jste sice odstranil, ale diky tomu se
narusil file system. Pochybuji ze Vam bude nekdo schopny takhle nadalku
poradit.

Ja bych vzal Norton Ghost a udelal otisk oddilu, pak nainstaloval znovu
system (zkuste nejaky lepsi nez W98) a pak teprve prosel ten otisk (NG umi
prochazet ten otisk a vykopirovavat z nej).

RadekCX