Adapter 3.3V/2.5A

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Duben 20 09:44:04 CEST 2004

Snail Instruments wrote:
> Jeden kolega se me ptal na adapter 3.3V/2.5A (prednostne spinany), chce to k nejakemu digitalnimu fotaku. Ty 2.5A to zrejme bere alespon obcas, mel po ruce 3V/1.2A a s tim neuspel. Original je pry pres 1000Kc, tak zkousi usetrit.

To se mi strasne libi, jak vzdycky chce nekdo setrit. Koupi si drahou
vec (fotak, auto, pocitac) a chce na necem usetrit. Muj byvaly sef
setril - koupil si auto za >1e6, ale audio za 5e3 a divil se ze mu to
nehraje zrovna nejlip.

Chce kolega usetrit na nabijecce nebo na si chce koupit druhy fotak?
Obzvlast pokud je to impulsni zdroj, neveril bych zadnemu co se bezne
prodava, jsou to cinske smejdy. Ja sam po zkusenostech s pulsnimi zdroji
a jejich vykyvy bych k nejake vzacnosti dal klasiku - trafo + stabil.
National dela nejake paranoidni stabily, co maji spoustu kupodivu
funkcnich ochran - kdysi jsem neco takoveho daval deckam do syntezatoru,
ale papir na to uz neni a sroubovat se mi nechce.

Zdravi

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!