RS232 spajanie

LuKas hradlo@atlas.cz
Úterý Duben 20 08:11:07 CEST 2004

Jednoznacne bych to tahal radsi po RS485 (nebo 422). Ma to snad jen vyhody -
krome toho to vyjde skoro stejne draho. A ubyde Vam místo na desce, protože
MAX485 je mensi nez MAX 232 ... ;o)

LuKas

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz] On Behalf Of Jookie
Sent: Monday, April 19, 2004 11:43 PM
To: hw-list@mailman.nethouse.cz
Subject: RS232 spajanie

      Nazdarek!

Mam tu takyto problem: prepajam zopar Atmelov dokopy na vzdialenost asi
20 metrov... Jeden Atmel je hlavny a komunikuje s troma dalsimi
(podriadenymi). Tzn. ze on im posiela data po seriovej linke (tri kable
z jeho UART do tych zariadeni), a tie tri podriadene posielaju data jemu
- tri kable do jedneho vstupu UART toho jedneho hlavneho.
Pre prenos som uvazoval o prudovej slucke, ale kedze su tam nejake
komplikacie a nikto sa neozval ze ma dobru schemu na to, tak zvazujem
prepojenie cez MAX232 s tym, ze takto prevedeny signal ide posielat aj
na tu vzdialenost 20 metrov. Samotny problem spociva v tom zlucovani
signalov... Nechcem to urobit ziadnym manualnym prepinacom a ani
multiplexorom. Ma niekto nejaky napad ako na to?