RS232 spajanie

Jookie jookie@szm.sk
Pondělí Duben 19 23:42:43 CEST 2004

      Nazdarek!

Mam tu takyto problem: prepajam zopar Atmelov dokopy na vzdialenost asi
20 metrov... Jeden Atmel je hlavny a komunikuje s troma dalsimi
(podriadenymi). Tzn. ze on im posiela data po seriovej linke (tri kable
z jeho UART do tych zariadeni), a tie tri podriadene posielaju data jemu
- tri kable do jedneho vstupu UART toho jedneho hlavneho.
Pre prenos som uvazoval o prudovej slucke, ale kedze su tam nejake
komplikacie a nikto sa neozval ze ma dobru schemu na to, tak zvazujem
prepojenie cez MAX232 s tym, ze takto prevedeny signal ide posielat aj
na tu vzdialenost 20 metrov. Samotny problem spociva v tom zlucovani
signalov... Nechcem to urobit ziadnym manualnym prepinacom a ani
multiplexorom. Ma niekto nejaky napad ako na to?
    Vdaka.
----
Jookie

mobil : 0904 34 72 40