dotaz - kamery

"Saša K. Svobodová" svobodova.alex@seznam.cz
Pondělí Duben 19 22:30:12 CEST 2004

Dobrý den,

	možná by šel použít nějaký starší endoskop co se používá v nemocnici,
ale nevím kde ho splašit. Třeba je po určité době vyřazují, chtělo by to
se poptat. Dlouhý je dost (asi tak dva metry) a ta část s objektivem je
maličká, protože se to strká do krku (nebo i jinam).

					Saša K. Svobodová

      web:  http://www.doupatko.adslink.cz
      mail: svobodova.alex@seznam.cz
      ICQ:  260 344 186