Extremni modelarstvi

Pavel Brychta pavel.brychta@duhasys.cz
Pondělí Duben 19 13:07:36 CEST 2004

Ano - jmenuje se to HAL2100. Prave pracuji na amaterske verzi, ale zatim
stojim pred problemem jak prenaset data dolu na zem z prototypu (nemam
tak velky model) a tak jsem zacal uvazovat o pouziti cipu NORDIC nRF9E5
soucasne jako telemetriceho vysilace (A/D jsou vyuzity pro IR fotodiody,
P0 pro vstup z prijimace a vystup na serva a VF modul pro obousmerny
prenos dat). V soucasne dobe mam desticku, na ni Nordic a ted to
presvedcuji,a by se to rozbehlo...
Pavel Brychta