Prepnuti datovych linek

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Duben 19 12:49:24 CEST 2004

HC157, HC4053
http://www.ce.chalmers.se/undergraduate/E/EDA232/2003/datablad/hc157.pdf
http://www.philipslogic.com/products/hc/pdf/74hc4053.pdf

Nevim co v tech katalozich ctete, ale ptal jste se na trvaly vystupni proud
4mA, ten je tam dokonce primo specifikovan, dale tam je treba parametr "DC
Output Source Sink Current Per Output Pin - 25mA", pokud by vas to zajimalo,
tak si muzete najit charakteristickou specifaci cele teto serie (HC, HCT),
kde vetsinou je i VA charkteristika vystupniho budice, odpor kanalu toho
vystupniho spinace se da ale urcit uz z toho ubytku pri 4mA.

Proc to cpat do PIC, nebo hradloveho pole, kdyz na to staci jednoduchy
multiplexer ??

Danhard