Vrtani DSP a Eagle

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Pondělí Duben 19 10:39:53 CEST 2004

> Již několik let mam v hlavě představu vyrobit levné vrtací zařízení pro
> vrtání tištáků v amatérských podmínkách. Tištáky do rozměru max 15x10
> cm. Představuji si, že Eagle vydá soubor pro vrtačku (to umí), ten se po
> RS232 nahraje do vrtacího zařízení či paměti, upne se vyleptaný tišták,
> nastaví souřadnice a za hodinu si ho vyvrtaný vyzvednete.

Ted jsem si vsiml, ze chcete vrtat uz hotovou desku. Tam ovsem bude znacny
problem s presnym ustavenim, aby nedoslo k chybnemu vrtani. Ona uz jedna
desetina (0,1) mm je u malych ocek nebo slozitejsich pouzder docela hodne.
Muj predpoklad je desku nejdrive vyvrtat a pak teprve exponovat ci kreslit.
V pripade vyroby fotocestou pri rucnim pasovani predlohy lze nepresnosti ve
vrtani rucne trochu napravit, pripadne si jako nulovou souradnici zvolit bod
s nejvyssi hustotou bodu.

Dalsi otazkou je, jak se strojek bude trefovat, pokud na desce bude pouzit
mix pouzder s mm a inch rozteci ? Predpokladam ale, ze pri rozmeru 100 x 160
mm se tyto nepresnosti prilis neuplatni ...

--
Rt
---