TV mono -> stereo

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Duben 19 10:25:34 CEST 2004

Bohuzel to tady nepujde, tistak na to sice je pripraveny, ale musel bych vymenit tan hlavni (a skoro jediny) integrac TDA9351N2 (ma 64 nozicek) za TDA9367N1, pridat MSP3415D-PO (52 nozicek, ktery ma funkci stereo-dekoderu) a pak i ten stereo zesilovac.

On ten "hlavni IO" se stara o prijem DO, seriovou komunikaci s tunerem (jeden drat DA (data), jeden drat CL (clock)) , komunikaci s tou EEPROM , regulaci hlasitosti, vystup na SCART atd.

V tom navodu je jine schema pro mono televizi a jine pro stereo (i kdyz se v mnohem shoduji). Mozna se mi podari to oskenovat a umistit na web.

P.K.