Vrtani DSP a Eagle

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Pondělí Duben 19 09:52:34 CEST 2004

Presne tohle zacinam konstruovat - dokonce i rozmery jsou podobne. Je to
pojato jako miniaturni a levny krizovy stul, spojeny s miniaturni vrtackou
Micromot 40 a stojankem MB 140/S, ktere vyrabi Proxxon
(http://www.rf-technik.cz).
Celek bude pohanen krokovymi motory, vcetne posuvu vrtacky do zaberu.
Prvni vysledek ale ocekavam nejdrive za mesic, protoze tohle neni muj nosny
program :-((.
--
Rt