[HWnews] Vypousteni meteosond ?

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Neděle Duben 18 23:28:41 CEST 2004

At 23:07 18.4.2004 +0200, J. Polivka wrote:
>Moc by mne zajimalo co je ta "vidieho krabice". Mozna jsem zadal do google
>spatne udaje.
>Prosim o konkretnejsi udaje. Zajima mne to.

Mozna se to pise jinak, to fakt nevim, ale jsou to ty vlnovcove plechove
konzervy, ktere se stlacuji nebo nafukuji podle tlaku vzduchu.

>Jinak o tech cidlech mate pravdu, ale rekl bych, ze presnost treba 0,5
>stupne apod neni spatna.

Jooo, to ja nerikam, me se ty cidla hrozne libily, je to pekne zpracovane,
ale dneska uz trochu out. Mozna nekdo cekal motorolacka MPX a polovodicove
vlhkostni cidlo, tak jsem to jenom chtel uvest na pravou miru ;-)

S pozdravem           with best regards
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 499 426 232
    Dlouha 421
    543 03 Vrchlabi III,CZ    http://www.techtronex.cz