vyvoj a stavba CNC frezy

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Neděle Duben 18 23:24:23 CEST 2004

Az se nekdy dostanete do Prahy, tak dejte vedet. Mohu ukazat, tedy pokud prezijete ten bordel co u mne doma v pracovne a dilne panuje :-)

Ty strojky jsou skutecne parada. Bez problemu se s nimi da delat s presnosti 0.005 mm a zvladnou temer libovolny material. Delal jsem na tom dokonce prstynek z titanu (Grade 6) se zlatou inlay jako darek pro moji drahou ke 30 narozeninam a Sherline to zvladla perfektne.
Jedinou nevyhodou te frezky je to, ze nema kulickove srouby. Ale predelavek Sherline na CNC je hodne a vetsina lidi je s tim spokojena. Ja se na to take chystam, ale zatim jsem se k tomu nedostal.

Zdravi PavelK