vyvoj a stavba CNC frezy

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Neděle Duben 18 22:49:18 CEST 2004

Tak to bych se ohradil.

Já osobně mám od Sherline soustruh i frézu a spoustu dalších doplňků a
hračka to rozhodně není. Jsou to plnohodnotné profesionální nástroje pro
malé rozměry.
Stačí se na www.sherline.com podívat do galerie, co všechno s tím lidé
vyrábějí a kde všude se stroje Sherline používají. To, že je něco malé a
celkem laciné, ještě neznamená, že je to hračka.

Zdraví PavelK