[HWnews] PIC a preruseni

Marek Pavlu marekpavlu@mybox.cz
Neděle Duben 18 17:00:00 CEST 2004

Ja se jen vyjadril k tomu, ze nova rada ma vetsi moznosti ohledne
preruseni a zásobníku. S ostatním jsem s Vami souhlasil.

Jen jeste k tem ztratam pozadavku na preruseni.
Ja jsem to parkrat resil tak, ze jsem si vytvoril virtualni registry s
obsahem pozadavku na preruseni. Takze jsem ulozil vsechny registry(pouze
pouzivanych pozadavku), ktere obsahuji pozadavky na preruseni do
zaloznich "virtualnich" a vsechny pozadavky ve fyzickych registrech jsem
nemilosrdne smazal. Pak se dekoduje z virtualnich registru.

Je to znacne rychlejsi nez dekodovani jednotlivych pozadavku postupne,
kdy provedeni akci na jeden pozadavek brzdi dekodovani vsech ostatních
pozadavku a tedy v teto dobe mohou nastat ztraty pozadavku o preruseni.
Samozrejme, ze treti pozadavek by se ztratil i v tomto pripade, kdyby
byla doba stravena v preruseni prilis dlouha.

S pozdravem,
			Marek Pavlů