OT: OpenOffice

"Saša K. Svobodová" svobodova.alex@seznam.cz
Neděle Duben 18 12:52:04 CEST 2004

Jazykem souboru myslím to, že když dám kontrolu pravopisu, tak se mi
nastavuje pořád jazyk "Angličtina USA" a tak mám všechna slova "špatně
napsaná". A nastavovat pořád a pro každé slovo "Čeština" je divoké a
stejně to neřeší problém. Vím jak to udělat v MS Ofice, ale ty tu nemám
a mít nebudu a v OO to tak nejde. Jdu zkusit tu konferenci o OO, snad
něco poraděj :)

					Saša K. Svobodová

      web:  http://www.doupatko.adslink.cz
      mail: svobodova.alex@seznam.cz