[HWnews] Plastovy vylisek

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Sobota Duben 17 17:11:11 CEST 2004

Tahle kostka je na  triskove obrabeni jak delana. Zkuste se domluvit na
www.plexi.cz s panem Krutilem a nenechte se zmylit nazvem firmy, umeji i
jine plasty nez plexi :-)).
Pokud to neni tajemstvi, k cemu to bude? Protoze je-li to drzak, u ktereho
nejsou vnejsi rozmery az tak dulezite, mozna ze by se dal pouzit uchyt pro
induktivni snimace.
--
Rt

---