[HWnews] CF rychlost

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Sobota Duben 17 11:16:40 CEST 2004

Dobry den,
IMHO ty nasobky odpovidaji podobne jako u CD mechanik nasobkum prenosove rychlosti standardni disketove mechaniky. Samozrejme, ze hure se dosahuje rychlosti pri zapisu, takze udaj se tyka zpravidla prave rychlosti zapisu.
Vetsi rychlost se SKUTECNE vyuzije u modernich digitalnich fotaku. Takovy Nikon D70, na ktery prave setrim, umi kolem 2,5 snimku za sekundu v plnem rozliseni 3008x2000 pixelu a je v teto rychlosti limitovan prave rychlosti CF. Zda se, ze v soucasnosti jsou vyrazne nejrychlejsi CF na trhu SanDisk Ultra II. Pak dlouho nic a pak jsou Lexary. Pak zase dlouho nic a nasleduji CF dalsich znacek.

Myslim, ze jedno z nejlepsich srovnani najdete zde:
http://www.robgalbraith.com/bins/multi_page.asp?cid=6007

Pekny den

Jakub Serych