[HWnews] Plastovy vylisek

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Sobota Duben 17 09:30:00 CEST 2004

V tomto tydnu jsem si nechal delat velice hrubou nabidku na vstrikovani plas
tu. Posudte sam:

Kalkulace se da zhruba odvozovat takto:
forma Al cca 20 tis. Kc (na 20 až 40 tis ks)
forma Fe cca 40 az 80 tis. Kc (na 100 tis a vice ks)
Zalezi na presnosti a pozadované kvalite vylisku. Formy pro funkcni soucasti
jsou docela drahe.
Materiál a rezie stroje cca 0,60 Kc/ks na nakladu 20 000 ks

Pro stovky kusu (jednorazove) se IMHO triskove obrabeni vyplati spise nez vs
trikovani. Ovsem nepisete, jaky plast chcete pouzit. Zdaleka ne vsechny jsou
pro triskove obrabeni vhodne.

Pro inspiraci se podivejte se na: http://www.murtfeldt.cz/

--
Rt
  -----Original Message-----
  From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz [mailto:hw-list-bounces@mailman.
nethouse.cz]On Behalf Of Michal G.
  Sent: Friday, April 16, 2004 9:36 PM
  To: HW-News
  Subject: [HWnews] Plastovy vylisek

  Potreboval by jsem udelat z plastu plastovou prichytku priblizne 3x4cm se
dvemi otvory (20 a 5mm). Zhruba par set kusu.
  Kolik stoji priprava vyroby, respektive je to pri tomto objemu rentabilni?
  Nebude lepsi si je nechat vyfrezovat na NC masine? Lze na NC masinach frez
ovat plast?
  Michal Gregor

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.