[HWnews] Plastovy vylisek

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Pátek Duben 16 22:01:39 CEST 2004

At 21:35 16.4.2004 +0200, Michal G. wrote:
>Potreboval by jsem udelat z plastu plastovou prichytku priblizne 3x4cm se
dvemi otvory (20 a 5mm). Zhruba par set kusu.
>Kolik stoji priprava vyroby, respektive je to pri tomto objemu rentabilni?

Pokud myslis vyrobu na strikolisu tak pocitej s cenou formy v radu stovek
tisic, i kdyz sto vylisku by vydrzela i mekka forma, kterou by ti na
jednoduchy vylisek asi nekdo udelal i pod 100k. Cena za vlastni vylisek bude
pri tehle rozmerech v halirich, max. v jednotkach korun

>Nebude lepsi si je nechat vyfrezovat na NC masine? Lze na NC masinach
frezovat plast?

Samozrejmne da. Pokud mi posles vykres nebo alespon nacrtek pro predstavu
jak to ma vypadat, muzeme to zkusit vyrobit, CNC frezka je k dispozici...
Nebo alespon zkusime vymyslet optimalni vyrobni technologii.

S pozdravem           with best regards
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 499 426 232
    Dlouha 421
    543 03 Vrchlabi III,CZ    http://www.techtronex.cz