[HWnews] Vypousteni meteosond ?

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Pátek Duben 16 21:07:23 CEST 2004

At 19:33 16.4.2004 +0200, =?iso-8859-2?Q?Pavel_Ko=F8ensk=FD?= wrote:
>No, minimálnì to èidlo tlaku by ¹lo nejspí¹ pou¾ít. Za tu 100 by to bylo
>asi lacinìj¹í, ne¾ kupovat tlakové èidlo. A taky by asi ¹la pou¾ít
>mechanická èást.

Co ja jsem videl cidla z takoveto sondy, tak tlakomer byla vidieho krabice,
tahajici za potak pres prevod. Obdobne vlhkomer: Membrana vypadajici podobne
jako membrana repraku, z vrchliku tahlo k potaku. Mimochodem, potak byli 2
dratovy lakovany odpory na keramice, postavene vedle sebe, lak byl na
vnitrnich stanach oskraban/nenanesen a po tom jezdila packa,za kterou tahala
ta membrana. Teplotu to merilo termistorem.

S pozdravem           with best regards
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 499 426 232
    Dlouha 421
    543 03 Vrchlabi III,CZ    http://www.techtronex.cz