[HWnews] termostat

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pátek Duben 16 17:40:30 CEST 2004

A nebylo by jednodušší použít nějaký monolitický teploměr/termostat
např. od Dallasů ? Např. DS1621 a na něj transistor s relátkem ?
Tedy pokud není vyžadována častá změna teploty pomocí otočného knoflíku
a pokud vyhovuje přesnost.
Nastavit tam teplotu a hysterezi přes parallelní port pomocí I2C by šlo
celkem snadno.

Zdraví PavelK

http://klub.volny.cz

---