Re: [HWnews] Když už se nakouslo USB-RS232

Vena Kovar vkovar@zlatestranky.cz
Pátek Duben 16 15:12:18 CEST 2004

PavleK, prosim, nevite pokud mozno presny typ toho USB adapteru, abychom si my ostatni mohli na takove shity davat pozor? Ja jsem mel za to, ze standardni chovani je moznost vice adapteru/portu, tohle mne docela vydesilo.

Vena Kovar