[HWnews] AVR - jak na to

Jan Masek jan.masek@mcu.cz
Čtvrtek Duben 15 14:35:56 CEST 2004

> Take zacinam s AVR. Tento tyden jsem se koukal na nejake inspirace o JTAG
> ICE. Kosta uz na mcu nejaky clanek uverejnil, ale nejsem z nej moudry co se
> nahraje do ATmega163?
> Nebyla by k dispozici hotova deska od Vas na JTAG? Prvni konstrukci chci
> delat ATmega8 - pujde ladit pres JTAG?

Kosta ma udelan AVR miniJTAG do krytky redukce DSUB9 - DSUB9
Prazdne i osazene DPS s ATmega16L a ATmega163 tu lezi prede mnou
Pokud vim, tak se chystal tesne pred odchodem do nemocnice
zverejnit podrobny popis vcetne postupu upgradu FW pro ATmega16
hotove modulky chtel nabizet za cca 800 - 1000,- Kc
samotnou DPS (oboustrana, prokovena s maskou)  asi za 50-100,- Kc

J.Masek