[HWnews] SMD automaty, was:V patek vecer...

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Čtvrtek Duben 15 11:04:40 CEST 2004

At 10:44 15.4.2004 +0200, Danhard wrote:
>Pekny, ale predci bych to jen videl na ten odposlech HPIB a analyzu
>ovladani, zvlaste kdyz to umite dostat do chodiveho stavu, a udelat
>jednoduche operace.

No ja mam ty masiny 3, 2 kompletni a jakztakz funkcni a jednu polorozebranou
na dily, takze na te bych zkusil nove rizeni serv... Mam k tomu kompletni
servisni dokumentaci vcetne podrobnych schemat, ale o komunikaci pres HPIB
tam nic moc neni :-(

>Ten odposlech HPIB by nemusel byt slozity, rychlost bude pod 1MB/s a muzete
>to i trochu pribrzdit signalem NDAC :o)

Ale ne moc, protoze pak soft padne na timeout :-(

>Mate u te HP9000/300 nejake vyvojove prostredky (aspon nejaky Basic pro
>rizeni te HPIB) ?

Ne, na 9000 je nejaka zkompilovana binarka, ale to neni az tak zajimave, ten
soft na linecomputeru je jenom na tvorbu a ukladani osazovacich programu a
konfigurace masin. Po zapnuti naleje data do pocitace na masine a dal se o
to uz nestara. Na masine je soft v basicu, cca. 12k radku :-( Ale da se tim
alespon prohrabavat a hledat co jak funguje. Bohuzel po zapnuti se do toho
HPIB interface na stroji naleje nejaka konfigurace a funkce, ktere posle
linecomputer a soft na masine je jenom preleje z jednoho HPIBU na druhy,
takze to nemam jak odchytat. A bez tehle funkci neni mozne hybat servy,
funguje mi pouze ovladani/cteni digitalnich IO. Na machinecomputeru jsem si
v basicu napsal terminalek pro komunikaci pres HPIB, to mi chodi. Posleze
jsem rozchodil i tu kartu do PC, ale pokud neodloguju data co na zacatku
natecou do interface tak mam smulu. Uz me ten HPIB pekne vytaci, takze
jestli se to nepovede, budou na prodej 2 NI HPIB karty do ISA. Ale na Amperu
mi manik od NI nabidnul, ze jestli chci, ze mi vymenej ISA karty za PCI, v
podstate zadarmo, doplatek pouhych 16kKc ;-)

S pozdravem           with best regards
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 499 426 232
    Dlouha 421
    543 03 Vrchlabi III,CZ    http://www.techtronex.cz