[HWnews] V patek vecer nam odesel televizor.

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Čtvrtek Duben 15 09:27:18 CEST 2004

At 00:45 14.4.2004 +0200, =?utf-8?Q?Pavel_Ko=C5=99ensk=C3=BD?= wrote:
>Pokud byste z toho škubal elektroniku, tak já bych si s dovolením vzal
ty desky na kterých jsou HPIB řadiče (jsou-li tam nějaké). :-)
>Nebyl by problém se pro ně stavit, mám chalupu v Dolním Lánově.

Uvidime, budto to vratim do Nemecka nebo to kdyztak bude k mani. Radice tam
jsou, ale mam pocit, ze to neni nic z tech beznych :-( Mam tu i nekolik FDD
a HDD jednotek i vlastnich pocitacu, vsechno ma HPIB. Zatim to ale
likvidovat nebudu...
Jo, Lanov je kousek, muzem se klidne nekdy sejit a treba pokecat u piva ;-)

S pozdravem           with best regards
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 499 426 232
    Dlouha 421
    543 03 Vrchlabi III,CZ    http://www.techtronex.cz