[HWnews] Dalsi ceska druzice? - ponukol som im testy

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Duben 14 22:43:11 CEST 2004

Poslal som chlapikovi nasledovnu ponuku, som zvedavy ci sa ozvu :-)))
Ono staci strcit tu druzicu na par hodin do ringu a uvidi sa ci bude
fotak posielat este nieco ine ako hnede celoplosne obrazky :-)
balu

Zdravim,
celkom ma zaujala vasa iniciativa, ktora rozvirila obrovsku debatu na
niektorych diskusnych forach :-) aj ked mam pocit, ze je prehnane
optimisticka drzim vam palce. Vzhladom na to ze mame v praci k
dispozicii velke vakuove komory a vsetky mozne druhy radiacie, tak mozem
ponuknut testy v spominanych podmienkach.
S pozdravom,

--
Daniel Valuch
CERN, Dept. AB, Radio-Frequency Group