[HWnews] dalsi ceska druzice ?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Duben 14 21:12:22 CEST 2004

Libor Kavan wrote:
> [...]
> - nakonec jsem ho sehnal doma v Praze a konecne jsem si odvezl alespon tu
> kameru. Mezitim jsem HPIB rozbehal sam, takze z PC seslo.
> - dalsi akce byla zapujceni HPIB analyzatoru. Jeden den vecer jsme se
> domluvili, ze se pro nej druhy den stavim v Praze. Bohuzel nikdo nebyl doma
> a zadny z jeho telefonu nikdo nebral cely den, takze jsem odjel bez
> analyzatoru zase domu.
> - dalsi Davidova navsteva s analyzatorem u mne nedopadla ani uz nevim proc a
> snad uz me to ani nezajima.
> Suma sumarum, ze vsech slibenych akci s Davidem dopadla po dlouhem shaneni

I takovy pech dokazu pochopit a nehledat za nim nic vedlejsiho. Proste
nekteri lidi ho maji a nebude to s nma lepsi ani kdyby delali nevim co.
Taky jsem podobnym zpusobem obdaren a myslim sim ze kazdy by u sebe
nasel nejaky pech, ktery ma a ktereho se nezbavi.

nehazte porad po nem ty ho*na...

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemu*že obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!

Daląí informace o konferenci Hw-list