[HWnews] bezdratovy internet 2,4 GHz ???

Prichy prichy@volny.cz
Středa Duben 14 20:03:37 CEST 2004

Dle mého názoru:
- důležitá je anténa na vaší straně, zejména její směrovost. Tím se dá
dost vylepšit
- 100 m není žádná vzdálenost a horší povětrnostní podmínky by neměly
vadit
- do smlouvy bych se pokusil prosadit něco o garantované nejnižší
přenosové rychlosti. Naspecifiloval bych, jak to změřit, jak to logovat.
Například stažení souboru o velikosti x bude provedeno v čase kratším
než y. Pokud to bude horší tak jak se s tím vypořádají. Například sleva.
- s tím sousedem by uzavírali smlouvu oni (????) či mají možnost přejít
na jiný kanál.

Dost mi na vašem vyjádření děsí to info o výpadkách či sousedovy. Bud to
bylo podaný jinak a jsou seriózní, nebo si předem připravuji půdu na
dobu, až nastanou problémy. Také je to hodně o ceně, za málo peněz čekám
málo.....

Diky za názor.
Abych se přiznal vše bylo tak trochu vytrženo z kontextu rozhovoru. :)
Jak jsem řekl, chtěl jsem slyšet nestranne názory, když jsem viděl, jak
běží připojení přes mobilni sit nejmenovaneho operatora, byl jsem z toho
na větvi .... v horším smyslu slova :)
Nerad bych až zrušim pevnou....byl zavisly na něčem totalně nespolehlivém.
A za šest kil měsíčně ( coz se mi zda jako bezkonkurenční cena), bych byl
vděčný i za 40kbs co mam na pevný.

Přichy