[HWnews] komunikacia COM17 a vyssim vo VB6

Bolek kraljaprvni@volny.cz
Středa Duben 14 13:13:28 CEST 2004

No jakozto programator v Cecku a ne ve Visual Basicu bych zkusil funkce
WiNAPI: CreateFile, ReadFile, WriteFile, CloseHandle, atd. a vse, co se
tyce struktury DCB. Nikdy jsem to nezkousel, ale treba to neni omezene.